Hlydrkk sağlık ocağı ile iletişim halinde olun. Normalde orda ilk kaydınızı oluşturmanız lazım bilmiyorum oluşturdunuz mu ama, onlar şu haftada gel diye çağırıyorlar. İlk dozu 20. Haftada ikinci dozu 24. Haftada yaptırdım ben. Ara ara çağırıyor ordaki ebe rutin kontroller için. Siz de bi gidin isterseniz, orda yardımcı oluyorlar 🤗