EmineSavaYlmaz Merhaba kızlar. Adetten tam 1 hafta önce kahverengi leke geldi. Göğüslerim hassaslaştı ve hamiş olduğumu hemen anladım . Adete 5 gün kala test yaptım ve hemen çıktı çift çizgi. Hemen kan tahlili yaptım ilk sonucum 26 çıktı. Doktorum folikasit ve progestan verdi düşük engelleyici ve bebeğin tutunmasını sağlayan özelliği varmış. 1 günde kahverengi alıntım geçti. Bugün tekrar kan testi yaptım doktor muayenesi dahilinde, 148 çıktı. cuma tekrar gidicem. Size sorum şu. Bu yaşadıklarımı yaşayan, sağlıklı sağlıksız gebelik geçiren var mı
Patito__ EmineSavaYlmaz bn kahve leke yasadm o tutunma kanamasi cknskur keseyi gordm sknti yokms insallah kalp atisini da duyacagiz dr o akinti cogu insanda olur dior devam etmez ve kirmzi olmassa sknti deilms
Nesliserhat Canım benimde ilk kan testim 18.34 çıktı 3 gün sonra verdim 134 çıktı şuan 9 haftalık hamileyim progestan bende kullandım doktorum herşey yolunda bebeğinde gayet sğlıklı dedi
EmineSavaYlmaz Patito__ evet canım kahveden kırmızıya dönme olasılığı beni çöl korkutuyor sürekli nöbetteyim kontrol ediyorum
svmeybgl EmineSavaYlmaz çook güzel artmış değer 🙏🏻 Dikkatli olmakta fayda var dinlenmeye çalışın lekelenme Durumuda yaşarsanız zaten direk doktora gidersiniz . Gönlünüzü ferah tutmaya çalışın biliyorum zor ama bu günlerde geçiyor
Patito__ EmineSavaYlmaz yok cnn merk etme bnm ogun oldu snra tamamen gecti ozellikle adet donemine yakn oldgnda tutunmadir diger ileri zamanlarda dr basvrmak lazm tbi herzmn ama sknti olmz korkma