Alara005 Kizlar 37 hafta içindeyim 39 sezeryan olacam 38 haftada ağda yaptırsam kasılip erken gelmesinden korkuyorum siz nasıl yaptınız düşünüyorsunuz
Nundiyebiri Gelecegi varsa bu günde gelir kasılmadan dolayı geliyormu bir fijrim yok inşallah gelmez gününde gelir