Ezgiyy öncelikle doktorunuza ulaşabilirseniz mutlaka danışın. Bende de aynısı 28. Haftada olmaya başladı erken doğumdan korkup doktora gittim ve doktorum kendiliğinden geçen ağrıların hiç birinden korkma dedi, doğum sancısı geçmiyormuş hemen. Karnında kasılma olur, suyun gelir veya kanaman olursa hemen buraya gel dedi. 32 olduk bel ağrılarım hala devam ediyor yürütmüyor bile bazen. Hemen yatıp dinleniyorum sonra geçiyor. Bu böyle gün içinde en az 6-7 defa oluyor 🤷🏻♀️