ogretmen_anneee Kızlar merhabalar . Gebelikte damardan Demir yüklemesi yaptıranlar oldu mu ? Nasıl bi süreç oluyor ?
MercimekannesiN ogretmen_anneee Merhaba canim Gebelikte olmadim ama gebelik öncesi taktirdim serumu. Normal serum canim sadece rengi koyukahve yada koyu kan rengi.
sehri_hzr ogretmen_anneee benimde düşük çıktı Bi gün arayla serum verdi martofel diye de Bi ilaç verdi serum haricinde
MercimekannesiN ogretmen_anneee Valla benim nefesim daralmaya başlamisti ben farkettim kan testi yaptirdim. 3.45 cikti feritinim hemen gün verip taktilar. 3 gün araliklarla 3 kez taktilar.
Dua35 MercimekannesiN merhaba demiriniz nasıldı acaba ,Benim Demirim iyi ama ferittinim 2 aydır 3 çıkıyor doktorum demirinyi olduğu için Ferittin i takma kafana diyor ama ben takıyorum 32 haftalığız bu arada
MercimekannesiN Dua35 Demir ferittin değil mi zaten. Feritinim 3.45 di canim baya düşüktü valla sifirlaninca kalbin durur dediler bana. Korktum hemen taktirdim.
Dua35 MercimekannesiN Ferittin Demir deposu canım ,benim gebelik önceside 11 falan dı şimdi depoları bebek kullandığı için 3 e düştü ..inşaALLAH sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza ..Demir ilacıda içiyorum ben ama bir türlü yükselmedi Ferittin
MercimekannesiN Dua35 şimdi arastirdim daha önce hiç bakmamiştim. Demirim ile ilgili birsey söylemediler ferittin çok düşük dediler. Bende taktirdim.
ogretmen_anneee MercimekannesiN benim ferritin 11den birden 7ye düştü ve çok daha yeni gebeliğim ilaçlar da midemi bulandırıyor talep etsem olur mu
MercimekannesiN Dua35 taktir canim çok önemliymiş ben takilinca anladim enerji kan can geldi bana. Ve bende sinirde yapiyordu eksiklik. Serumu taktirinca pamuk gibi olmuştum.
MercimekannesiN ogretmen_anneee Doktor talep edersen verebilir serum canim. Ben çok rahatlamistim takildiğinda.
Mery123 Ferritin , demir bağlama kapasitesi olarak mı geçiyor, tahlıllerimde yok benım. Bu doktorlar neden her değere bakmaz ki
MercimekannesiN Mery123 Onu bende tam bilmiyorum çünkü ferittin takildi ben hamile kaldim tam arastiracakken ankseyeti gecirmistim. Ama doktor hamile kalamamami feritinin düşüklüğüne baģlamişti. Ferittin demir bağlamada bir protein heralde. Yanliş hatirlamiyorsam.