Sumeyye123_ merhaba, öncesinde tansiyon sorununuz var mıydı ? Benim tansiyonum hep normal değerlerdeydi ancak birkaç gündür tuhaf hissediyorum kendimi. Bundan dolayı tansiyonum yükselmiş olabilir mi diye şüpheleniyorum , öncesinde de hiç tansiyonum yükselmediği için nasıl bir şey olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. 36+3 teyiz