Neyse ki yalnız değilmişim bizde bebişimle 9 haftalığız bende baya tedirgin oluyorum, lafta kolay yapması zor belki ama olumlu düşünmek lazım.Ana yüreği kızlar pır pır 9 ay boyunca bunları hep düşüneceğiz sanırım 😅
Allahın koruduğunu hiç bişey korumaz Rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻💐hepinize sevgiler.