Arzumca34 Merhaba! Tecrübeli annelerimiz bimin yada ebebeğin bebek bezleri nasıldır en iyi marka diyip aldığımız bezlere 4 katı fiyat ödüyoruz benimde ikinci bebeğim acemilik bitti mantık konuşuyor artık 1 yaşından sonra biminkini kullandım gayette güzeldi pişikte olmadı😅tavsiyelerinizi bekliyorum
Tprakaras Arzumca34 bimin bezi cis kokusunu çabuk dışarı veriyor oglum.geceleri cis cikaroyor ben memnun kalmadım e bebek kullanıyorum gayet ucuz ve kullanışlı hem dışarı cisde sızdırmıyor
Sadece_anne Ya aslinda biminki guzel pisik falan yapmadi ama hep uyaninca bezden çiş taşıyordu ama ne kullansam bu oldu. Molfix, slepyy, canbebe,jenyy wily hepsi.. Sorun benim kizda mi 😄😄
Birdemetgul Bimin bezi çok koku belli ediyor bide plastik kokusu gibi kokuyo değişik bir kokusu var resmen odaya girince bez kokusu aliyosun