Selam kızlar, Antalyada yaşıyorum, kayınvalidemler iki sokak ötede, dün bayramlaşmak için gittik, evlerinde minnacık bitler var balkondaki kuşların getirdiğinden şüpheleniyorlar. Dün ne eşim ne ben ordayken hiç kaşınmadık. Zaten gözümüz sürekli bit aradı öyle minikler ki yaşlılar göremez, sadece bir tane bulduk balkon kapısında. Sonra kendi evimize geldik benim kalçada ve bacağımda kaşıntı vardı, çatlaklar kaşınıyor diye önemsemedim yağ sürdüm yattım, telefona bakıyordum. Sonra ekranımda gördüm minicik kalktım hemen telefonu dezenfekte ettim vs ama ben kalkarken o bit kayboldu… psikolojik deyip önemsemezdim ama biti gördüm şimdi acaba evde var mı kaç tane var ya çoğalırsa diye kafayı yicem, herşeyi yıkadım sabahtan beri ama asıl sorum şu; pazartesi günü kayınvalideme ilaçlama şirketi gelecek ben de eve soksam mı, bebeğe zarar verir mi hamileyken? Yaşayan var mı böyle bir durumu?