mavi2804 Arkadaşlar elimde oksapar 6000 lik 7-8 kutu iğnem var eğer bulmakta sıkıntı yaşayıp isteyen olursa göndermek isterim. Raporu olmayan arkadaşlarıma öncelik vermek istiyorum.
Balarisi23 mavi2804 canım merhaba ben oksapar 0.6 lık kullanıyorum raporum da yok ücretli alıyorum her ay 1300 iğneye gidiyor diğer ilaçlar hariç sigortam da yok bana gönderebilir misin
Adaa8905 Balarisi23 Canim niye rapor çıkarmadılar iğneye gerçekten o fiyat çok fazla benim doktorum hemen çıkardı
Balarisi23 Adaa8905 evet hiç sorma bide benim bacağıma pıhtı atmıştı dvt hastalığı geçirdim ilk hamilelikte