gamzen346 Ayyyyssegul Canım ben ikusinede gitmedim ama ilk doktorum Sanko da Esra Özkaplandı şimdiki doğum yapacağım doktorumda Deva hastanesinde Sezen Akıncı ikiside çok iyi doktorlar .
Alparslanaliannesi Hatem yılmaz bey e gidiyorum memnunum ilgi alakası güzel en azından ben memnunum haftaya salida doğum için gidicem bu ikinci çocuğum ilkindede kendisine gittim hastanede doktorda guzel