Byby99 tansiyon 14 10 sinir 13 8 cok sıkıntı değil ama dikkat edin günlük ölçüm yapın çayınızı limonlu için sarımsakta düşürüyor. Ben 32 den beri tansiyonu kontrol etmeye çalışıyorm. Aşırı odem yaptı yada.odem tansiyon yaptı bende. Tuzu azaltın hala düşmezse doktor ilac verecektir ben 1 gun sonra 37.haftaya girecem doktor ilac vermedi haftan yakin sıkıntı olursa aliriz diye .Ayrıca 24 saat idrar tahlili verdim tansiyon ve odem gebelik zehirlenmesine sebep olabilir diye .sonuc temiz geldi cok şükür. İhmal etmeyin cok riskli bir durum sizi korkutmak değil niyetim