Bende bugün 37+4 oldm dün kontrolüm vRdı alttan muayne etti 2 cm açıklık var ve rahim ağzın baya yumuşamıs dedi bebekte kanala iyice yerleşmiş doğum a hazır kendi yok😂 ağrım benm uzun zamandır var yeni başlamadı ama bu ara sanki daha siddetli bacaklarım her gün ağrıyor geçmiyo kasıklarm berbat smdi kalçam ağrıyor . Sağ sola dönemiyorm zor yanii canım acıyor. Size söyle diyim benm iknci gebelk doğum belirtisi adet ağrısı gibi oluyor bele de vuruyor onu ayırt edersnz şiddetli olr adet ağrısından ama bunu takip etmek lazm 5-10 dk da bir mi geliyor mesela sık sık oluyormu gibi bazen yalancı sancılarda olabliyor. Doğumun en belirgin özelliği suyun gelmesi ama su geldi die de anında doğmuyor saatleri alıyor suyun gelrse pank yapma mesela hemen dusa gir hazırlan git en fazla 1 saate cık evden nişan gelrse gtmeye bile yok o geldikten snra uzun süre doğum gerçekleşmyor doktorm dün de aynını dedi bana su ve sancı önemli nişan gelrse hastaneye gelmene gerek bile yok dedi