Kızlar 30+3 teyim 1 haftadır bel ağrısından duramıyorum ve akıntım çoğaldı bu durumu yaşayan varmı ne yapmalıyım. Çarşamba günü doktora gidicem. Çevremdekiler erken doğum olabilir diyor korkuyorum çok erken sonuçta . Çarşambayı bekliyim mi yoksa bugün gidiyim mi ?