msa06 Kuzeyimiz8 beeen ✋ şimdilik 2. Haftası gibi inşallah öne gelmez. O hafta çok önemli bir sınava giricem çünkü doğurursam sınav ne olur bilemiyorum
iremgun Kuzeyimiz8 benim de 4 Eylül inşallah 🤲🌸 yani ağustosa gelebilir belli olmaz diyor doktor daha çok erken bunlar için dedi. Benim biraz riskli gebelik 36yı görelim de sonra hazır oluruz diyor sağlıkla gelsinler inşallah😊
[silindi] Kuzeyimiz8 ben ben ben 16 Eylül gözüküyor 💙 sizler neleri tamamladınız çok merak ediyorum neler alındı🙃
ebrr1048 Kuzeyimiz8 13 Eylül ama doktorum Ağustos sonu Eylül başı dedi bebişin keyfine kaldık bakalım sağlıcakla gelsinler de 🥰