bende zaten 5. haftamada bir basladı 19. haftama kadar serum ilaç bile fayda etmedi sonra azaldı baya ama hiç gecmedi haftada 1 2 mutlaka kusma oluyordu yanma reflü vb. prilam kullanıyordum doktorum lansor yazdı 25. haftada lansore basladım. suan 34 oldum hala kusuyorum ilk aylardaki gibi hastalanıp kusma değil bu seferki midem sanki sindirmiyor yemekleri ne yesem yemek boruma kaçıyor ve aşırı rahatsızlıgım oluyor kusuyorum😔 resmen hayat kalitem düştü ilk aylara geri döndüm dogurunca bile gececegine umudum kalmadı. aksam 1 prilam sabah 1 lansor kullanıyorum. Yaşayan varmı