Melisahsendursun merhaba bugün inan aynı durumu bende yaşadım.İdrarimda kan çıktı nörljiye sevk etti doktorum hatta böbreğimde idrar birikmesi varmış genelde gebelerde olurmuş ama takip edilmesi gerekiyormuş ayda 1 gidip böbrekten de ultrasyn çektirerek takip ederiz eğer böbrekteki şişme yani idrar birikintisi artarsa boşaltmamız lazım dedi.Şimdilik bol bol su içip idrara sık çıkmaya çalış dedi :(