Merveks Anne adayları hangi vitamin ilacı kullanıyorsunuz? Ekstra balık yagi kullanan var mı?? Pregnom vitamin kullanıyorum başka biseye ihtiyac yok dedi doktorum bende yaz geliyo taze balık tuketemedigimizden acikcasi balık yağı kullanmak istiyorum ama emin olamadım.
Burcu4135 Merveks benim kullandıgım regenesis max omega vita mineral. Bende balık yiyemiyorum bu vitamin cok iyi. İsterseniz bi doktorunuza danısın.
irorkay Merveks regenesis max kullanıyorum içinde omega 3 de var onun dışında osteocare magnezyum ve kalsiyum takviyesi ve gyno ferro kan ilacı kullanıyorum
teachervera Kızlar ben ağzıma balık sürmedim bu zamana kadar hamile iken de yemedim. Doktoruma dedim omega kullanmalı mıyım diye gerek yok dedi. Balık yağı kokuyor mu
Selif67 Ben sekiz haftalığım.Et,tavuk bunları tüketirken balık hiç tüketemedim bir yerde soğutulmuş balık ürünleri yazıyordu o yüzden marketlerde dondurulmuş satılan balık ürünlerini alamadım. Gerçekten onlar sağlıksız mıdır
Merveee34 teachervera kokusu yok canım rahat yutuyorum diğer hamilelikte regenesiste kullandım o acayip kokuyor
teachervera Merveee34 Balıktan hep tiksindiğim için alsam mı acaba bebeğe faydası olur. Su ile içiliyor dimi
Merveee34 teachervera haftan baya da olmuş canım doktoruna danışarak bence kullanmaya başla hem bebeğe de çok faydası var
Esen3535 Merveks d vit ve ımom kullanıyorum ayrıca vitamin dışında Demir ve tiroid ilacı da kullanıyorum