Beyzaademir 40+5 oldum kızlar doğum belirtisi yok acaba risklimi bu kadar beklemek doktorum bekletiyor
zeynoocuk Beyzaademir 40+3 günlüğüm korona oldum ben Ozeldeki doktor beni sezeryana aldı sezeryan masasından kalktım şu an bekliyoruz normal doğum için 42 haftaya kadar beklenebiliyormus devletteki doktor öyle dedi canim
Nhlady Beyzaademir Bende 42 hafta biliyorum bazi doktorlar oyle diyor bazilarida 40 haftayi gecmesini istemiyor kafalar karisık🙈
momsboys Beyzaademir ilk oglumu 41+3 te dogurdum kendi açılmam basladı 4 cm olmustu ama suni sancı ile yaptım dogumu