Selamün aleyküm 5 aylık gebeyim , dün izin alıp köye gittik dönüşte ben adetta öldüm sancidan , ve ağlaya ağlaya geldim tam hastaneye geldik sancı geçti, benm de 1 yaşında bebeğim var hastaneye sokmak istemiyorum diye vazgeçtim neyse baya kötüydüm ama böyle bı sancı çekmedim hiç,bu sabah uyandığımda feci bı baş ağrım var gözlerimi sağa sola ceviremiyorum ağrıyor burnum ağrıyor çenem , vs yani başım da ilk defa bu kadar şiddetli ağrıyor, neyse normalde karnım büyük benm , beş aylık değil de 6 aylık gibiydi bol kıyafetler giyerim çünkü karnım hemen çıkar doktora neden hemen çıkıyor dediğimde haznen mı dar gibi bişey dedi , halbuki bebek gelişim olarak bı hafta geride geliyor, neyse bu sabah uyandığımda karnım yoktu şuan da yok bı aylik gebeyim gibi asla anlaşılmıyor gebe olduğum eşimle sabahtan şaşkınız , neden oldu böyle bı fikriniz varmı birden bire karın sönermi??