Cangulsen Kızlar acil yardımınıza ihtiyacım var. Sabah uyandığımda. İç çamaşırimda iki parmak kadar bir kan gördum. 8+6 yim folik asit ten başka herhangi bir ilaç kullanmıyorum
Cylncyln_01 Cangulsen yerlesme kanamasida olabilir canım takip et kanaman artarsa dr ara kanaman fazla oldu mu peki
Morvy Cangulsen kanama olduğu zaman mutlaka doktora gidin hiç beklemeyin lütfen🙏🏻 Önemli bişeyse doktor düşük önleyici progestan yazar ihmal etmeyin
Nesityyy Cangulsen kanama oldu zaman acile gitmelisin canım benimde o haftalarda kanamam vardı serum fitil iğne derken durdu çok şükür.. Düşünmeden hemenn git.. Geçmiş olsun çok..
prensimgeliyor @Cangulsen folik asitle alakası yoktur canım bi acile git korkulacak bir şey yoktur inşallah yerleşmede olabilir 🙏
Selocan59 Cangulsen pembemsi veya kahve rengi ise korkma panik yapma doktoru arada yada acile git progestan iğne vururlar yada progestan ilaç verirler kiminin yerleşme olduğu için olur bu lekeler kimindede düşük riski olduğu için olur ama korkma sakin ol
Ayse71 Cangulsen kuzum yerleşmede olabilir ama aksi bir durumda göz önünde bulundurulabilir sen ne olur ne olmaz bir doktorunla görüş belki progestan veya iğnesini verebilir en azından önden tedbirini almış olursun
Cangulsen Ayse71 doktor yarın hastanede olacakmış. Ebeyle görüştüm ben. Kan renginin kahverengi olduğunu söyledim. Gün içinde kendimi izlemmei söyledi. Aksi durumda hastaneye gelmemi söyledi