Tuuceetkn BTSG04 maşallah darısı kucağımıza almamıza inşallah 🥰🙏 benimde son 7 bakalım önce mi gelecek daha bekleyecekmiyiz prensesi 😊
BTSG04 Tuuceetkn amin inşallah 😍 kızlar erken gelir deniyordu hep bana ama demekki illa öylede olmuyormuş 😁 sağlıkla gelsinlerde 😍
miskokulum1 BTSG04 benim de ilk.. Son 18 Allah’ın izniyle 🤲 malesef geçirmediğim hastalık kalmadı, hamilelik sürecim çok çok zor ama yinede şükürler olsun.. Bu zorlu süreçten sonra rabbim kolaylıkla doğum nasip etsin bana da inşallah (Amin) 🤲😇
SeymaAtes BTSG04 bizim son 23 gün kaldı ama hemen hastaneye gidip doğurmak istiyorum 😅 doğumu başlatmak için ne yapılır ki ? Hurma yiyorum perine masajı yapıyorum ama yalancı sancı bile yok 😂
BTSG04 SeymaAtes cuma gününe kadar karantinadaydık sırf bu yüzden doğurmamak için hiç bir şey yapmadım yarında kardeşime kız isticez yine doğmasın diye yapmadım bişey ama yarından itibaren başlıcam inşallah hurma ve ahududu yaprağı çayına 😅
BTSG04 Besteblgn 3 kere yaptım korkulmayacak gibi seğil ama o an sancılar içinde onu fazla hissetmeyiz gibime geliyor 😅
Betulnuri BTSG04 ya bende son 17 ama garip bir burukluk bar içimde 😥 sanki onu içimde hissedemeyecek olmak üzüyor beni
BTSG04 Betulnuri hamilelik çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin ama yavrumuzu kucağımıza almak kokusunu içimize çekmek çok daha güzel bir duygu diye düşünüyorum sağlıkla gelsin minikler 🥰
Minesimsek12 BTSG04 son 2 allah nasip ederse pazartesi günü ama inanın korkuyorum bende ölüm korkusu var panik atak gbi kalbim çarpıyor aklıma geldkce
BTSG04 Minesimsek12 hiç korkma canım Rabbim biz annelere o gücü veriyor bence. Biz hiç bir şey yapmadan bir damladan bir can nasip etti içimize emin ol kucağına alınca hepsi geçecek 😊🌹