Sevi36610 Kızlar yasaklar 17 mayısta kalkacak mı yoksa o haftada devam edecek mi bir türlü anlamadım 😭
Hiranurecrin Sevi36610 hayır canım 17 mayısta kalkmıyor yasaklar. 20 mayısa kadar devam edecek diye biliyorum ben☺
kaderelmci Sevi36610 17 Mayıs da kalkıyor kısıtlama Cumhurbaşkanı açıklama yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam ama yine kademeli şekilde normalleşme olacak
Sevi36610 Mom726272 bende öle duydum.ya dışarı çıktığımdan felan değil oda takımı kurulacak montaj yasak Die gelmiyorlar 34.haftaya girdim biran önce işler bitsin Die bakıyorum.
Mom726272 Sevi36610 biter 17 sine inşallah ya sadece Bi yerde gördüm öyle daha başka yerde okumadım yalan haberdi sanırım
Nihal42- Sevi36610 onlarda abartmış niye gelmiyorlar. Herkes çalışıyor valla. Dün evime su arıtma cihazı taktırdım. Aradık bayramın 1.günü demeyip atlayıp geldiler bağladılar.
SedaCeki Sevi36610 bende ayni sebeple bekliyorum Allah kolaylik versin bize. Bebegin herseyi hazir hicbiseyi kurulu degil yada burda degil .
Lulemom 17 Mayıs sabah 5 de yasaklar kalkıyo. Gün içinde yada akşama yeni kararlar açıklanacak. Açıklamadan sonra belli olucak. Açıklamayı kaçta yaparlarsa yani
Sevi36610 Glsmyldz09 ay inş bende aynı durumdayım.bebek arabası alamadık daha denemeden de almak istemiyoruz o da kaldı.
serenty_123 Vallahi ben yasak tan hiç anlamadım herkes geldi gitti bayramlaştı millet sokaklarda arka mahallede kapının önüne serilmislerdi o derece tuhaf bi durum oldu olan biz hamilelere oldu çıkıp bi temiz hava alamadık yürüyüş yapamadik