EceZ Herkese merhaba , Bir kaç haftadır yürürken göbeğim ağır geliyor. Daha 19. Haftamdayım 😞 Normal mi bu? Şimdi böyle oluyorsa ilerleyen haftalarda nasıl hareket etcez☹️😁 bir de miyom var bende şu an 9 cm oldu 😞