29+4 üm , bu hafta heryerimee agrı hissediyorum gidiyorım doktora ntsye bağlanıyorum sancı cıkmıyo bebegin başı aşağıda doğum pozisyonunu almış dikkat ediceksin dedi , dün adet olcakmışım gibi adet ağrısı karnıma girip girip çıkmaya başladı , kaşıklarıma vuruyo, bu haftalar adet ağrısı yaşayan varmı normalmi