Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim özellikle sabah uyandığımda ve arar arar adet sancısı gibi sancım oluyor bu haftada normal mi ? Endişe ediyorum ilk gebeliğimde hiç böyle ağrım olmazdı birde ilk zamanlar olurdu şimdi olması normal mi var mı aynı durumu yaşayan ?