Guzel_anne bizdede oldu bu reflü benden bebeğe geçti yediğini sürekli kusar bolca mama da yaramamış olablr verdiyseniz eğer ama bir çocuk doktorunun girmesinde fayda var burda ne denilse yanls olur bende burda sordum normal denildi doktora gttm ve reflü çıktı ama şuan çok iyi şükür