Aslihanilhan sezeryan yaptım canım doğuma 2 ay kala tanıştık. Başlarda biraz soğuk gelmişti geç tanışınca alışamadım ama iyiki hazel hocada yaptım doğumu. İkizlerim olacaktı hastene ve dr seçimi önemliydi güvenedim çünkü çoğu dr 34-35 te almak istedi erken alıp küveze gireceklerdi hazel hoca 37 de aldı çok şükür ne küvez ne birşey. Doğumum ise çok rahattı şimdi anlıyorum rahatlığını çünkü burda o kadar post denk geliyor ki karnına bastırıyorlarmış sondayı odada takıyorlarmış vs vs ben en çok karnına bastırılmasına takıldım çok kötü anlatıyorlar bana yapmadı ameliyathanede yapıldı sanırım ikiz olmasına rağmen toplam dikişlerim doğumum yarım saat anca sürdü odaya geldim eli çok hafif 2-3 gün biraz ağrım oldu o kadar ama hemen ayağa kalktım. Şimdi tekrar hamileyim bebekler 5 aylıkken hamile kaldım 😞 izmire taşındım 1 ay oldu burda çok dra gittim ama karnıma bastırıyorlarmış bunun sebebi rahimin toparlanması için eğer dr içini iyi temizlerse yapılmazmış anlayacağın drla alakalı 😀 bende olmadı doğum için hazel hocama gelmeyi düşünüyorum doğumu yapıp izmire döneceğim çok çok memnundum bebek hemşireleri ebeler hepsi saat başı gelip ilgilendiler özellikle yaşı büyük tombiş bi hemşire vardı emzirme konusunda çok destek oldu ve ikinci gün sütüm geldi hemen