Minnosunannesiii Kızlar mesela acı çekiyorum evde sancım çok fazla ama suyum daha gelmedi evet sancılar çok sık değil ama giren sancı nefesimi kesiyor ve doktora gitmiyorum sıklaşmadığı için henüz. Ve korkuyorum doğmaz dimi evde Allah korusun
ElifAkaln Minnosunannesiii yok öyle pat diye doğmaz korkma 😊 bende aynı senin gibi dayanabileceğim kadar sancıyı evde çektim su falan gelmemişti. Hastaneye gittiğimde keseyi orda patlattılar
Mdnyldz Minnosunannesiii su gelmeden de doğum başlar. Sancı arkalıklarınıza dikkat edin ve imkanınız varsa doktorunuzu bilgilendirin
Mom789 Minnosunannesiii belli olmuyorki canim okuyoruz burda su dogumdada patlatilabiliyor evde gelmiyor sen yinede bi acile nst için git istersen
Minnosunannesiii Cilekkz-22 Mom789 Mdnyldz ElifAkaln Kızlar teşekkür ederim peki sancı aralıkları sıklaşması lazım mı iyiyim sancı yokken ama böyle yarım saatte Bi bitane giriyor ama kurşun gibi yemin ederim bide Meryem Ana otu koymuşum suya açılmayı hızlı sağlıyor ondan korktum dedim şimdi pat diye düşer aşağı o zaman ne yaparım 🤣🤣🤣🤣🤣
Cilekkz-22 Minnosunannesiii yani sıklaşması lazım tabi hastane yakınsa 10 dakikada bi gelirken git eğer uzaksa 20 30 dakikada bi gelirken git 😄😄 aman ha dikkat yolda doğurma 😄😄😄
Mom789 Minnosunannesiii kiz bide otuda koymuşsun acilma başlamıştır falan aci esigjn yüksekse farketmezsinde sen git bi bence baksınlar nolur nolmaz
Minnosunannesiii Cilekkz-22 yok yok hastane yakın 3 dk en fazla 🤣 ben sadece sancı girince şiddetli girdi ondan korktum hemen doğar diye 🤣🤣🤣
Cilekkz-22 Minnosunannesiii doğum sancısını bilmiyorum ama şiddetli olur tabi küçücük yerden bebek çıkıyo 🙄🙄
Minnosunannesiii Mom789 ay aslında acı eşiğim çok düşüktür 🤣🤣🤣 ama Bi yandan da diyorum belki ot için hafif atlatıyorum dur kahvaltımı Bi yapayım da gideyim ya nolur nolmaz
Polats Minnosunannesiii Benim ne nişan ım ne suyum ne baska bisey belirtisiz kontrole gittim ve 8 cm acilmam varmis . Hersey olabilir suyumu doktor patlattı sancıyı suni aldim ve oyle doğurdum
YagmurAnnesi Minnosunannesiii suyun gelmeden doğumun başlayabilir ama sancının en az 10 dakika da bir olması lazım.. yani sancı sıklığın 7 dakika veya 10 dakika civarına düşerse git canım. Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah. Nişan geldi mi bu arada bende bunu merak ediyorum nişan gelmeden sancılar başlar mı 🙈🤔