Güzel anneler bugün akşamdan beri karnım sürekli sertleşiyordu saat 3 te başladı daha beter taş gibi olmaya hala uyumadım bu doğum belirtisi mi vajinama batma adet ağrısı ara ara belime vuruyor ağrı birde çok sertleşiyor biraz öyle kalıyor bir kaç dakika sonra yine taş gibi oluyor Çatlıycak gibi oluyorum 36+5iz kasılma Doğum sancısı nasıl oluyor hastaneye gitmeli miyim bilen yazabilir mi ?