elifenes20 gelişiyoruz hanımefendiciğim öyle demeyin 😂 kriterlerimiz de gelişiyor artık eskisi gibi kadın erkek ayrılmıyor sene kaçtayız yahu insanları kadın erkek diye ayırmak az gelir tesettürlü tesettürsüz tam tesettürlü yarım tesettürlü diye ayırmak lazım,insanlar gelişiyor bu mu iki seçenek kalsın 😂😂