Sinem_Vardar12 Benim bebeğim 1 buçuk yaşında ve şuanda yine 6 buçuk aylık gebeyim sezeryan ile doğum yapmıştım. Şu 2 3 gündür dikiş yerimin belli yerinde şişme var ve hem ağrıyor hem acıyor. Bunu yaşayan varmı…
Sena33 Sinem_Vardar12 bende canım 24 haftalık gebeyim bir sene önce apandist ameliyatı olmuştum dikişlerimde kızarma kaşınma şişme oluştu doktoruma sordum dediki dış dikişlerde olabilir ama iç dikişini etkilemez rahat ol dedi
annesininmelegi41 Sinem_Vardar12 rahimin kendini birazda olsa toparlama süresini doktor size söyledi mi? 1 sene de toplayabilir mi
rabiagucer03 annesininmelegi41 belki kazayla oldu kız deme öyle ALLAH yardımcısı olsun Bence Bi doktora gözükmelisin Sinem_Vardar12
Linaasel Sinem_Vardar12 üçüncü sezeryan olucam aralıksız korkma bişi olmuyor canım ama muayneye git tabi nolr nolmaz içerisi yapıştırma oluyor bildimiz gibi dışını görüyoruz ama iici ne durumda bakılır
Sinem_Vardar12 annesininmelegi41 biliyorum 1 sene değil 2 sene bile az bence olunca oluyor ama kimsenin elinden birşey gelmez aldırmak asla ne kadar acı çekeceğimi bilsemde evladımdan geçmezdim rabbim yardım eder inşallah diyelim canım.
Sinem_Vardar12 rabiagucer03 benim gibi olan o kadar çok insan varki bi arkadaşım kınar gibi konuştu başına gelmiş şuan 😊😅😅😅 kimse kimseyi bu konuda kınamamalı belki destek olursa yarın öbürgün o insanda kazara böyle birşey yaşadığında karşıdaki insan gülmez. Benim Daha küçük bebeğim varken ben istemiyordum yani düşünmüyordum şahsen
Sinem_Vardar12 annesininmelegi41 ben seni anladım merak etme. Ama senin yazdığın şeyi zaten biliyorum kaza olunca o bilgi boş 😅
Sinem_Vardar12 Linaasel ve öğrendimki sezeryanımın dikişinin üstünde kıl dönmesi olmuş dikişimle ilgili bir sıkıntı değil ama kıl dönmesi tam sezeryanımın üstünde☹️
Linaasel Sinem_Vardar12 Bir de normal doğum yaptım dördüncü doğumum bu düşün canım çok şükür iyiyim üçüncü sezeryanin olucak krkuyorum tbk riskleri var ama napalm oldu bikere
rabiagucer03 Sinem_Vardar12 Tabiikide kınamaktan çok korkarım çünkü RABBİM kınadığımızı yaşatmadan almıyor emanetini üstelik isteyerekte olabilir onu size bağışlayan RABBİM onun sabrınıda mükafatınıda elbet verir lütfen bozmayın moralinizi güzel düşünün ikisi bir büyüyecek ♥️ SAĞ SALİM ALIN KUCAĞINIZA İNŞALLAHHHH ♥️
annesininmelegi41 Sinem_Vardar12 ben kürtajdan sonra gebe kalınacak tarihi biliyorum hiç doğurmadığım için bide doğumdan sonrası için yazalım dedim 😂 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
Sinem_Vardar12 annesininmelegi41 Amin canım riskinin olduğunu bende biliyorum bu yüzdende doktorunu yüksek riskli gebelere bakan bir doktor seçtim benden öncede vardır elbet benim gibi olan bakıcaz Allah sabrını rızkını mükafatını elbet veriyor eşim bana her şekilde destek bi insan kafama takmıyom o yüzden artık ya 😊
Sinem_Vardar12 rabiagucer03 Amin canım benim Allah bütün gebe annelerimizin kucağına sağ salim bir solukta bebeklerini almayı nasip etsin benim gibi olanlarada hem sabır hem güç kuvvet versin. Benim eşim bana çok aşırı destek oluyor benim mutlu ve kafamın rahat olduğu konu o beraber büyüteceğiz ❤️❤️