Eceb 24 haftalık hamileyim belim 3 4 gündür cok ağrıyor bazen geciyor ama sırtüsü yatınca bile ağrısını hissediyorum normalmi🙄
betulltoker Eceb bende de oluyor doktorum bebegın pozisyonu ile alakalı dedi eğer bebek yansa bel ağrısı çok oluyormuş
Eceb betulltoker birisi bu bel ağrısından doktora gidip açılması olduğunu söylemişti 25 haftalık o beni tedirgin etti
MbsN Benim kasiklarima igne batar gibi bir agri giriyor normal galiba bu haftalarda bel kasik agrisi happy momda bildirmisti 24 haftama girdigimde kasik agrisi bel agrisi olur diye