Aslanannesiayse ah canım kardeşim bende aynı öyle oldu biliyor musunuz. Ne zor bir imtihan bende 9 ay önce geçirdim. Benim yavrumda sizin meleğiniz gibi cennete gitti. Rabb’im tez zamanda kucağınızı doldursun inşaAllah. Benle paylaşmak ister misiniz acaba nasıl anladınız, kaçıncı ayda farkettiniz. Eğer acınızı tekrar ettirmeyecekse. Benim ki 1 hafta içinde oldu ve 29 haftalık idim. Yavrumun gelişimi de 27 de kalmıştı. Sezeryan oldum. 3 gün ayrı hastanelerde kaldık. Ben tam görmeye gittim. Meğer o gün vefat etmiş yavrum. hiç göremedim. Sadece fotoğrafları var onlarla ve cennette göreceğim diye diye avutuyorum kendimi.