Gizem957 benim oğlumda ilk ayında emdikten sonra çökelek gibi kusardı doktora sormuştum oda sütün yaradığı için fazlasını kusar dedi emzirdikten sonra sen ayakta bebeğin sırtı senin göğsüne yaslı Bi şekilde tut biraz faydası olur dedi yaptım kusması da azalmıştı umarım anlatabilmişimdir🙈 tutuş pozisyonunu