ozlemzkn Kadın doğum doktoruna çiçek, çikolata dışında kalıcı bir hediye önerisi istiyorum kızlar 😊yardımcı olursanız sevinirim
Serendipity ozlemzkn sma hastalari, kacuv(kanserli cocuklar vakfi), losev(losemili cocuklar vakfi) gibi vakiflara doktorunuz adina bagis yapip ismine ozel sertifikasini ona verebilirsiniz biz o sekilde yapmistik. Simdiden hayirli olsun bebeginiz 🌸
zeytinkiz ozlemzkn bir annemiz burada paylaşmıştı. Kasnak üzerine nakiş işlemiş isim soyisşm ünvan birde yüzüstü bacakları katlı yatan bebek cok güzeldi ben asırı begenmiştim 🤭
ozlemzkn Busra333 teşekkür ederim fikir için canım. Son 10 günüm. Sezeryan olacak ama yine de her an doğacak gibi geliyor artık son günler iyice arttı altta hareketlilik🙃