sanslibiranne 5 haftalık hamileyim henüz doktor kontrolüne gitmedim , acayip derecede şişim. Suan bile tartışa 2 kilo farkediyorum. Ödem olduğunu düşünerek limonlu su içmemin bebeğe zararı var mıdır ?
irva sanslibiranne Hayır zararı yok senin için yararı da var.Fakat çok tüketimde tansiyonunu düşürebilir.
tanya25 sanslibiranne Yalnızca tansiyon açısından sorun olabilir o konuda dikkat ederseniz haricinde idrar yollarınıza da iyi gelecektir :)
Bilge44 sanslibiranne Tansiyon düşüklüğü yoksa sorun olmaz ben ilk aydan şimdiye kadar 38. Hafta oldum, günde bir bardak su+yarım limon🍋hep içtim 🥰👍🏻bana iyi geliyor sabahları 👍🏻
Linaasel sanslibiranne yengem içti hemde hergun içti limonlu su ve bebeği düştü aşırıya kaçmayn lütfen kanı beyazlatiyor limonlu su bebeğe kan yetmiyomus doktor bilgisi bu