Ozlem0625 Hanimlar bu haftalarda bebislere ne iyi gelir ne zararlidir . Bunlari konusalim . Bilgilenelim …
Mom72626 Ozlem0625 20 aylık kızım var dikkat edemiyorum açıkçası. Ama sabah kesin yumurta ve peynir yiyorum. Eşim gün içersinde yiyemiyorum diye ceviz vs almış atıştırmalık onu dahi unutuyorum 13. Haftaya gelmiş ne çabuk anlamadım 🥰🙄😀
Gndaylin Ozlem0625 benim iştahım yok aklıma geldikçe kuruyemiş yiyorum balık yağı kullanıyorum 12+3 olduk allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
Mehtap23 Günde bir kaç ceviz yoğurt peynir beyin gelişimi için balık falan çok iyiymiş ben balık yiyemiyorum kokusu rahatsız ediyor ama ceviz fındık falan yiyorum.
Sznmr 13+3 🧚🏽♀️ Yemek içmekle aram yok benim 🤦🏽♀️ Bol bol ceviz fındık badem tüketiyorum birde meyve özellikle muz 🌸
annesininmelegi41 Gndaylin benimde asla iştahım yok vitamin takviyelerini içmeyi unutuyorum açlığımı hissetmiyorum açlıktan midem bulanınca hissediyorum 12+4 teyiz bizde