kasimpati
Yarım saatten beri çok şiddetli olmayan kasık batması benzeri bir ağrı yaşıyorum. Sizde de oldu mu? Normal mi acaba?
R_Arslan
Suan bende yasiyorum normal miymis ?
Gulsah2310
Kozlar normaldir bebeğin kesesi büyüyor büyüdükçe batmalar normal
R_Arslan
Gulsah2310 tesekkurler canimm
Fatmaykt
İlk haftalarda ağrı batma baskı sürekli oluyor kızlar ama 12.haftadan sonra düzelmeye başlıyor 😊
R_Arslan