Güzel anneler veya hamisler size bir sorum olucakti ben 5+3 günlük yeni hamileyim benim göğüs ucum top gibi değil ortadan yarık böyle 5 6 parça gibi yarık yani onu ben nasıl toparlayabilirim hamileyken bisiler kullanılmaya veya sürülmeye baslaniyormus hiç bilmiyorum ilk gebeliğim ama yakınların göğüs yarasından çok çekti o yüzden de endişeliyim güzel fikirlerinizle yardımcı olursanız çok sevinirim