sosi5 benim doktorum öğretim üyesi ayni zamanda doçent. Kadın doğumdan çok çocuk isteyenler için bir bölüm ve yaşadığım şehirde en iyi doktorlardan biri.13+2 deyim merak edip sorcaklarimi soruyorum perinatolojiyide burda duydum bende. En son 3 mayista gittiğimde ikili taramayi sorduğumda bebeklerimiz de hic bir risk yok zaten ikili tarama yapmayı da önermiyorum çoğul da dedi. 27 mayista son randevum belki o zaman bir yönlendirme yapabilir. Güvendigim bir doktor kendisi çünkü illa ki vardir bir bildiği 😊 iki plasenta bu arada 😊