Lulemom 25+3 deyim. Dün 12 saat arabayla yol geldik. Çok rahattım ama son 1 saatte bozuk bi yola girdik biraz sarsıldım ve kasık ağrım oldu. Yorgunluktandır dedim. Bugün uyandığımda ağrı yoktu. Ama gün içinde arada tekrar ağrıdı. Uzandım yarım saat uyumuşum kalktığımda yine geçmişti. Ama şimdi tekrar ağrıyo. Gün içinde bahçede sandalyede oturuyorum. Pek uzanamıyorum. Acaba yorulduğumdan mı ağrıyo. Bebeğim normalde hep uzandığım için sürekli hareket ederdi. Ama şimdi arada hareket ediyor. Sabah doktoru aricam ona sorucam zaten ama Şuan huzursuzum. Başına gelen var mı normal midir sizce
Gulbeyazk Lulemom canım öncelikle kendini strese sokmamaya çalış senin gibi bebiş de yoruluyor 12 saat az bi süre değil yarın doktorunla görüş muhtemelen bu haftalarda kaşıklar yavaş yavaş doğum şekline girmeye başlıyor ondan kaynaklıdır eee bir de o kadar saat yol gittin onu da ekle etkisi haliyle biraz daha artmıştır sen yinede bolca uzanmaya bak yaza ayaklarını uzatabilecegin bi yere oturmaya çalış
Lulemom Gulbeyazk bebek hareketi var o yüzden çok telaşlanmadım, bende yorgunluktan olduğunu düşünüyorum teşekkür ederim
idiloska Yorgunluktan olabilir benim yorulduğumda oluyordu o haftalarda, şimdi kasıklarım batıyor 33′ye girdim bugün, ayaklarınızı yere sarkıtmayın biraz yükseğe koyun uzatın, sandalye koltuk gibi yerlerde uzun süre oturunca ağrı oluyor.