Minikmucizem22 ben çatlamamak için hindistan cevizi yağı ve vazelin kullanıyorum. Şu an bacaklarımda var ve göbeğinde apandisit ameliyat izim vardı, onun kenarları maalesef çatladı. Vazelin karartma yapmadı henüz, 31+3üm, açıkçası çok faydasının olduğunu da düşünmüyorum artık. Kaşınıyorum, günde birkaç kez vazelin sürmeme rağmen etki etmiyor, çatlayacak yerlerim yine çatlıyor