Ves37 olada bilir olmayada bilir. Benim iki gebeliğimdede öğrendikten sonra mide bulantım başladı. Oda belli bir süre geçtikten sonra. Ama en belirgin belirtim yorgunluk kasık ağrısı adet sancısı gibi. Adet olucakmışım gibi. Beyaz akıntım inanılmaz çoğaldı. Uyuma isteğim vardı. Hamile olduğumu öğrenmedenki belirtilerim bunlar. Ama her kadında farklı olabilir. Biraz sabredin inşallah sağlıklı bir bebeğiniz vardır🙏