P0ncik 11 haftalik hamileyim ve yuzum sivilce oldu kullandiginiz bi urun varmi acaba yada nasil gecicek bilgisi olan
citlenbigim2212 P0ncik 12 haftalık olduk bugün itibariyle benimde aşırı sivilcelenmem var hamileliğimden önce noacne diye sivilce kremi almıştım pnu kullanıyorum ama pazartesi doktoruma soracağım yinede
Happyasya P0ncik benimde aksine hamilelikten önce çok vardı. Şimdi çıkmıyor. Kuşburnu çekirdeği yağı kullanıyorm ondan olabilir
ahsnkrmz P0ncik hamileliğimin ilk haftalarında bende de aşırı yağlanma ve sivilcelenme olmuştu.Hormonlarla alakalı olsa gerek.Belli bir süre sonra geçti.Sizinki de öyle olur muhtemelen
P0ncik Ne kullandiysam gecmiyo smdi dogal seyler olmasi lazim diyolar gece gunduz kremi kullaniyodum arap makyaj dunyasinin gecirmedi sivilce dolu suan yuzum
citlenbigim2212 P0ncik valla benimde öyle pazartesi arrık doktoruma soracağım güzel bişey verirse sanada tavaiye ederim 😊
P0ncik Happyasya o zamanda vardi simdi dahada artik bekarligimda gecmisti biraz hamile kalknca dahada cogaldi