Kızlar Merhaba, 23 haftamdayım normalde zayıfım hala daha zayıfım tabi sadece karnım çıktı. Karnım en baştan beri sert. Gebelik ilerledi hala sert. Doktorum ilk baslarda spor mu yapıyodun önceden demişti ama spor vs değilde normalde cok hareketliyimdir kilom da yok haliyle. 51 de 5.haftalık hamileydim su an 59 um. Sadece karın çıktı baska bişey yok dedgim gibi. Karnım neden serttir acaba normal midir 🙄 doktorum bu gune kdr skıntı görmedi ama ben kafama taktım