Mavi34 Seva_aa ben adetin 6.gunu ilk kontore gittim pazartesiydi o hafta cumartesi trasfer oldum yani 11 veya 12.gunde
Poncik48 Seva_aa benim çok geç kalınlaştı oda 8oldu yani daha fazla olmadı doktor iptal edelim dedi ben transfer istedim 22.günde yaptık ve tuttu çok şükür 37.haftaya geldik ☺️
Naz_01 Seva_aa şöyle söyleyeyim ben 23ekimde en son regli oldum 10kasımda da 5 günlük embriyo transferim olmuştu .yani 18.günde transfer olmuş oluyor
Seva_aa merii10 hayirlisi insAllah bende rahim duvari inceligi vardi estrofem kullaniyorum 7 olmus yarin 13 cu gunu adetimin bakicaz neler olucak
merii10 Seva_aa bnde kullanılırım muhtemelen cnkü adetin üçüncü günü gecen ay rahim duvarı 3buçuk 4 falndı iğne kullannca büyümüstü. sana kaçıncı gün embriyo transferi olcak 3mü 5 mi
merii10 Seva_aa estrofemle kalınlaşır bnce canm bnm en son yumurta toplama işlemi öncesi 9.5 dye hatrlıyorm
meri_2015 4 Eylül son adet tarihimdi 20 gün sonra yani 24 Eylül’ de dondurulmuş embriyo transferim olmuştu şu an çok şükür 36 haftalığız doğuma gün sayıyoruz 🤗 Rabbim isteyen çabalayan herkee nasip etsin inşallah 💐