Aysegultkk Haftaya girdik amaa cuma gününden beri 3 kere hastaneye gittim ilk ikisi yalancı sancılardan bugünki ise bebeğimin hareketlerini hissedemedim ama çok şükür herşey yolunda🙏🏻 Artık doğurmak istiyorum aşırı sabırsızlanıyorum son 7 ama bitmek bilmeyecekmiş gibi çünkü 3 kere gittiğim hastanede 4 kere çatı muayenesi oldum ve açıklık hala 1 cm onun harici hiç bi belirti yok🤷🏻♀️ Yürüyüş, squat, hurma, zeytinyağı, merdiven hepsini yapıyorum başka verebileceğiniz öneri varmı? 🥰
Sonay-34 Aysegultkk bende hepsini yapıyorum gecen hafta bende açıklıkta yoktu inş başlamıştır :) ahududu yaprağı içiyorum sizinkilere ek doktor önerdi
Busra2212 Bende an itibari ile 39.haftaya girmiş bulunmaktayım çok heyecanlıyımm biran önce sağlıklı bi şekilde bebeğime kavuşmak istiyorumm😍
Aysegultkk Sonay-34 ada çayını da duydum ama cesaret edemiyorum içmeye doktorada hiç birini sormadım🤷🏻♀️
Sonay-34 Aysegultkk ben içiyorum ikisinide adaçayı ıhlamur ahududu hepsini içiyorum inş sağlıcakla işe yarar