Mammyy Kızlar afedersiniz ama taharetlenirken orası sanki hafif şişmiş gibi bi iki gündür bebeğin yaptığı baskıdan olabilir mi acaba bi fikriniz var mı? 28+4üz bu arada.
bademsekeri42 Mammyy yaa benimde elime geldi geçen haftalarda korktum baya doktor kontrolüm var pazartesi soracagım inşallah 25+6 yız
Deletedmom_5 Mammyy benimde hep şiş ben normal sanıyorum şimdiye kadar bir problem olmadı 31 hafta olduk şükür 🙂
Asyaayaz1 Aynı durum bendede var neden diye merak ediyordum ama kızımın ayakları vajinanın üstündeymiş pozisyondan kaynaklı dedi bana sizinde öyle olabilir siz sorarsınız yinede🌸
Mammyy Asyaayaz1 bende baya araştırdım hep bu yorumşa karşılaştım abartı bişey değil aslında ama neredeyse 30 olunca insan merak ediyor 😊 teşekkür ederim yorum için 🌸
Mammyy Deletedmom_5 bademsekeri42 aynen bi sorun yok aslında ama öyle hissedince sormak istedim normal bi durum sanırım 🤭