elisam1206 yani ben yenidogan hiç almadim diyebilirim cnm sadece iki üç tane hastane çıkışı var uzun kollu ince, 5-6 tane uzun kollu 0-3 ay takım ve 3 tane 3 aylık tulum aldım. Az önce de üç tane daha ince uzun kollu tulum sipariş ettim 6 aylık öyle yani 😊 0-3 aydan da 3 tane falan kısa kollu aldım bakalım nasıl olacak blmyrum zaten ilk 40 gün falan uzun giydirin diyorlar ee o zamana da Eylül ayı gelir havalar serinlemeye başlar